FAQ
Nie, w sklepie można składać zamówienia bez konieczności rejestracji. Jednak tylko zarejestrowani klienci korzystają z promocji i otrzymują kupony rabatowe na wybrane produkty.
Tak, konto jest aktywane od razu po jego założeniu.
Sprawdź, czy mail nie znalazł się w skrzynce SPAM.
Być może podano błędny zapis adresu skrzynki e-mail. Jeśli nie możesz zalogować się do konta, skontakuj się z nami telefonicznie: +48 531 09 09 59.
Tak, Twoje dane są bezpieczne.
Serwer, na który je przekazujesz i gdzie są przechowywane jest zabezpieczony protokołem SSL. Zapoznaj się z zasadami pozyskiwania, gromadzenia i przechowywania Twoich danych osobowych - poznaj naszą politykę prywatności.
Tak, możesz zmienić hasło dostępu do konta w PANELU KLIENTA w zakładce ZMIEŃ DANE.
Dla bezpieczeństwa hasło najlpiej zmieniać regularnie.
Jeśli zapomniałeś hasła kliknij "Zaloguj", a następnie "Nie pamiętasz hasła? Przypomnij", a następnie podaj swój adres mailowy. Otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym utworzenie nowego hasła.
Zamawianie produktów w sklepie jest proste, a system jest intuicyjny i łatwy w obsłudze. Składanie zamówienia odbywa się w następujący sposob:
- wybierz produkt,
- skonfigruj paramtery produktu (wybierz je z listy umieszonej po lewej stronie),
- z prawej strony wyświetlą się ceny przypisano do nakładów (im więcej sztuk zamówisz, tym cena jednostkowa będzie niższa),
- wybierz nakład i kliknij koszyk, aby dodać produkt do koszyka,
- przejdź do koszyka, w którym możesz skonfigurować następujące parametry:
- Faktura: jeśli zaznaczysz okienko "Faktura" do zlecenia zostanie wystawiona faktura vat, jeśli okienko nie zostanie zaznaczone, do zamówienia zostanie wystawiony paragon,
- Zmień dane nadawcy: jeśli zaznaczysz to okienko będziesz mógł zmienić dane nadawcy i wysłać bezpośrednio produkty do swojego klienta. Na przesyłce jako dane nadawcy znajdą się Twoje dane lub centrum logistycznego. Na przesyłce nie będzie danych i oznaczeń drukarni KIKA Art,
- aktywuj kod rabatowy: jeśli posiadasz kod rabatowy, możesz go tu wpisać i aktywować,
- w koszyku możesz także dołączyć do zamówienia plik.
- po okresleniu powyższych parametrów kliknij "Potwierdzam zamówienie" i:
- podaj swój mail, jeśl chcesz kupić produkt bez rejestracji,
- zaloguj się do konta, jeśli rejestrowałeś się wcześniej,
- podaj swoje dane i zarejestruj się w sklepie.
- Po zatwierdzenie swojego wyboru przejdziesz do zakładki w której będzie mógł:
- podać / zmienić dane nadawcy lub adresata,
- dodać do zamówienia komentarz, który dotrze do działu obsługi kleinta,
- potwierdzić zamówienie,
- Twoje zamówienie znajdzie się w Panelu Klienta w zakładce zamówienia. W zakładce zamówienia znajdziesz link do płatności elektronicznych. Jeśli chcesz zapłacić za zamówienia przelewem tradycyjnym, znajdziesz z zakładce link do faktury pro formy, a także link umożliwiający przesłanie potwierdzenia przelewu. Zalecamy dołączenie go do zamówienia, co przyspieszy jego realizację.
- Po opłaceniu zamówienia i wgraniu poprawnych plików, czekasz już tylko na gotowe produkty. Teraz wszystim zajmiemy się tylko my. Otrzymasz mailem informacje o postępujących etapach realizacji:
- sprawdzaniu plików:
- jeśli plik jest poprawny trafi do dalszej realizacji,
- jeśli plik jest niepoprawnie przygotowany nasz grafik postara się go poprawić a Ty otrzymasz plik, który będziesz musiał sprawdzić i odesłać zaakeptowany. Jeśli grafik nie będzie mógł poprawić Twojego pliku (np. będzie to nieedytowalne zdjęcie), pliki zostanie odrzucony i będziesz musiał dołączyć do zlecenia nowy plik.
- jeśli plik są poprawne a zamówienie opłacone, zamówienie zostanie przekazane do realizacji,
- po zakończeniu realizacji zamówienie zostanie spakowane i przygotowane do wysyłki, otrzymasz wiadomość z informacją o zakończeniu realizacji, a także nazwę firmy kurierskiej, za pośrednictwem Twoje produkty zostały wysłane, a także numer listu przewozowego umożliwiający jej zlokalizowanie,
- ostatnim etapem to wystawienie faktury VAT lub paragonu. Mailem otrzymasz link do faktury / paragon, a także znajdziesz ją w zakładce zamówienia w panelu klienta.
- sprawdzaniu plików:
- W ciąg maksymalnie 3 dni (99% w ciągu 1 dnia roboczego) kurier dostarczy zamówione produkty na wskazany przez Ciebie adres.
O statusie zamówienia będziesz informowany mailami. Ponadto status zamówienia możesz sprawdzić w Panelu Klienta w zakładce danego zamówienia.
Dzień opłacenia zamówienia i akceptacji pliku dołączonego do zlecenia jest liczony jako dzień "zerowy", tak więc jeśli zamówienie ma być zrealizowane w ciągu 1 dnia roboczego, powinno zostać wysłane następnego dnia. W systemie podany jest maksymalny planowany dzień wysyłki. Czasem zdarzają się jednak systuacje, że zamówienia są wysyłane wcześniej. Jeśli zależy Ci na szybszej realizacji zamówienia skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy co możemy dla Ciebie zrobić.
W pewnych sytuacjach możliwe jest skrócenie terminu realizacji. Aby sprawdzić, czy jest taka możliwość należy skontaktować się z działem obsługi klienta (+48 531 09 09 59, info@kikaart.pl) i indywidualne uzgodnienie takiej możliwości.
Zamówienie może zostać anulowane. Jeśli nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, nie wykonano np. form drukowych, nie rozpoczęto druku, nie wiąze się z żadnymi kosztami. Jeśli jednak realizacja się już rozpoczęła, anulowanie zamówienia wiąże się z kosztami, o których klient zostanie poinformowany mailem.
Nieopłacone zamówienia zostaną anulowane w ciągu min. 7 dni roboczych od ich złożenia.
Jeśli w portalu nie ma produktu, wystarczy wysłać zapytanie na adres wyceny@kikaart.pl lub wyceny@twojadrukarnia.online. W ciągu 24h dział kalkulacji przygotuje indywidualną ofertę. Jeśli zostanie ona zaakceptowana otrzymasz od nas fakturę pro formę i link umożliwiający umieszczenie pliku na serwerze. Po opłaceniu zamówienia i przesłaniu poprawnego pliki, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Tak. Zapytanie o przygotowanie projektu prześlij na adres mailowy info@kikaart.pl. Jeśli zaakceptujesz wyceną, skontaktujemy się z Tobą by ustalić szczegóły produktu. W ciągu 3 dni roboczych otrzymasz propozycję projektu.
Jeśli nie znalazłeś na stronie produktu, którego potrzebujesz wyślij do nas zapytanie. Maksymalnie w ciągu 24 godzin otrzymasz od nas propozycję ceny. Jeśli zdecydujesz się na druk prześlemy do Ciebie fakturę pro formę, a po jej opłaceniu i akceptacji plików do druku, przystąpimy do realizacji.
Tak. Zapytanie o przygotowanie projektu prześlij na adres mailowy info@kikaart.pl. Jeśli zaakceptujesz wyceną, skontaktujemy się z Tobą by ustalić szczegóły produktu. W ciągu 3 dni roboczych otrzymasz propozycję projektu.
Jeśli chcesz sprawdzić jak będzie wyglądał druk przed zamówieniem możemy przygotować dla Ciebie cyfrowy proof kolorystyczny. W celu ustalenia szczegółow skontaktuj się z działem obłsugi klienta > info@kikaart.pl.
Jeśłi interesują Cię inne uszlachetnienia produktu, niż te, które zaproponowaliśmy w drukarni internetowej, wyślij do nas zapytanie na produkt mailem na adres wyceny@kikaart.pl, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
Jeśli masz wątpliwości co realizacji zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta > +48 531 09 09 59 lub info@kikaart.pl. Doradzimy Ci telefonicznie lub wyślemy próbki papierów dostęonych w naszej drukarni.
Sposoby płatności dostępne w drukarni internetowej KIKA Art.pl:
- Płatności elektroniczne Dotpay i PAYu:
- dzięki płatnościom elektronicznym Dotpay i PAYu Twój przelew niezwłocznie trafi do nas, a Twoje zamówienie zostanie przekazane do dalszej realizacji. Przelewy elektroniczne Dotpay i PAYu to bezpieczny i intuicyjny sposób płatności.
- Płatność przelewem tradycyjnym:
- jeżeli nie masz możliwości opłacenia zlecenia za pośrednictwem Dotpay (np. Twój bank nie jest obsługiwany), w panelu klienta, w zakładce zamówienia, znajdziesz link do faktury pro formy. Pobierz ją i opłać przelewem tradycyjnym. W panelu zamówienia znajduje się także link umożliwiający dołączenie potwierdzenia przelewu do zamówienia. Przesłanie potwierdzenia przyspieszy czas realizacji zamówienia - wysyłka zamówionych produktów nastąpi jednak dopiero po zaksięgowaniu płatności.
- przelewem tradycyjnym możesz także zapłacić za zamówienia złożone telefoniecznie i mailowo. Po złożeniu takiego zamówienia otrzymasz mailem fakturę pro formę. Po jej uregulowaniu przystąpimy do realizacji zamówienia.
- Odroczony termin płatności:
- Kredyt kupiecki dostępny jest tylko dla szkół, uczelni, urzędów i jednostek administracji publicznej. Aby uzyskać odroczony termin płatności należy przesłać na adres mailowy info@kikaart.pl, dokument potwierdzający status Klienta.
- jeśli klientowi został przyznany kredyt kupiecki, jego zamówienie złożone w sklepie uzyska status "opłacone". Po zakończeniu realizacji zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT, na podstawie której należy dokonać płatności.
Obecnie nie możliwości skladania zamówień z opcią płatności "za pobraniem".
Zamówienie może zostać anulowane. Jeśli nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, nie wykonano np. form drukowych, nie rozpoczęto druku, nie wiąze się z żadnymi kosztami. Jeśli jednak realizacja się już rozpoczęła, anulowanie zamówienia wiąże się z kosztami, o których klient zostanie poinformowany mailem.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z działem obsługi klienta> +48 531 09 09 59 lub info@kikaart.pl
Wszystkie zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Dostawa na terenie Polski jest darmowa.
Zamówione produkty pakowane są w wytrzymałe kartony z tektury falistej. Większe zamówienia wysyłane są na paletach.
Nie, koszt wysyłki na obszarze Polski, na jeden adres, ponosi drukarnia KIKA Art.
Jeśli wysyłka ma zostać wysłana poza granice Polski, koszty dostawy ponosi klient.
Adres dostawy podajesz w trakcie składania zamówienia. Przesyłka może trafić do Ciebie lub bezpośrednio do klienta. Nadawcą takiej przesyłki będziesz Ty. Usługa ta jest bezpłatna.
Tak, taka wysyłka jest możliwa, jednak nie jest ona darmowa. Koszt takiej przesyłki ustala dział obsługi klienta i zostanie ona doliczona do wartości zamówienia - najlepiej więc skontaktować się z działem obsługi klienta przed dokonaniem płatności za zamówione produkty.
Aby poprawnie przygotować plik do druk, należy zapoznać się z instrukcją dostępną na stronie -> link, a także pobrać szablony przypisane do każdego z produktów.
Przed przekazaniem do realizacji Twój plik zostanie sprawdzony przez system, a także grafika. O wynikach weryfikacji zostanie poinformowany mailem.
Zalecana rozdzielczość zdjęć w projekcie to 300-350 dpi. Minimalna akcptowalna rozdzielczość to 150 dpi.
Preferowany format pliku to .pfd. Akceptujemy także pliki .jpeg, .tif, .tiff, .cdr, .psd, .ai i .indd.
Jeśli prześlesz do nas plik otwarty, wygenerujemy z niego plik .pdf, który prześlemy do Ciebie mailem. Po Twojej akceptacji plik zostanie przekazany do realizacji.
Pamiętać należy oodpowiednich marginesach bezpieczeństwa:
- od strony grzbietu: min. 7 mm
- z pozostałych stron: min. 5 mm.
Jeśli na drugiej stronie okładki i pierwszej stronie wnętrza znajduje się przechodząc zdjęcie, należy pamiętać o odpowiednim rozsunięciu grafiki. Okładka bowiem jest sklejona ze stroną na szerokości ok. 5,5 mm.
Inne ważna informacje znajdziesz pod tym linkiem, a także w szablonie umieszczonym przy produkcie.
Link do protokół ułatwiający złożenie reklamacji znajdziesz w zakładce zamówienia.
Reklamację należy złożyć w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Po tym terminie reklamacja zostania odrzucona.
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni, jednak staramy się skrócić ten czas do 1-3 dni.
Nie. Monitory wyświetlają kolory w przestrzeni barw RGB, natomiast druk odbywa się kolorystyce CMYK. Przekszałcenie koloru ze jednej przestrzeni barw do drugiej powoduje jego zmianę. Ponadto niemal każdy monitor wyświetla nieco inaczej kolory, trudno więc porównywać wydruk do obrazu na monitorze.
Oznaczenie typu 4+4, 4+1, 4+0 dotyczą kolorystyki produktu. Standardowo cyfrą 4 oznacza się kolorystykę pełnokolorową CMYK, mniejsza ilość cyfr sugeruje użycie tylko koloru czarnego (np. 1+1) lub farb specjalnych. Oznaczenie 4+4 lub 4/4 oznacza kolorowy druk dwustronny, 4+0 lub 4/0 druk kolorowy jednostronny, 1+1 (1/1) oznacza jednokolorowy (przeważnie przy użyciu farby czarnej) druk dwustronny, a 1+0 (1/0) druk jednstronny. Jeśli w specyfikacji znajdzesz opis 4+1 (4/1), oznacza on druk pełnokolorowy z jednej strony i "czarno-biały" z drugiej.
Gramatura oznacza wagę jednego metra kwadaratowego papieru. W ten sposób określa się grubość papieru (im papier grubszy tym większa waga m2).
Papier offsetowy w przeciwieństwie do papieru kredowanego nie jest powlekany cienką warstwą mieszaniny pigmentów mineralnych i kleju. Papier offsetowy to np. papier do biurowej drukarki. Charakteryzuje się on większą wsiąkliwością, dlatego też można go zadrukowywać przy pomocy urządzeń biurowych, można na nim pisać i stawiać pieczątki bez obawy, że się ulegną rozmazaniu.
Powleczenie papieru kredowego daje efekt gładkiej powierzchni, w zależności od rodzaju: matowej lub błyszczącej. Papier kredowy posiada mniejszą wsiąkliwość i w związku z tym do druku używa się bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń.
CMYK to zestaw podstawowych kolorów, przy pomocy których drukuje sie obrazy w technologii offsetowej: Cyjan, Magenta, Yellow, BlacK, natomiast RGB to jeden z modeli barwnych, gdzie kolor określa się współrzędnymi kolorów R - red, G - green i B - blue. W modelu RGB wyświetlane są obrazy na monitorach. Pojęcia CMYK i RGB są bardzo ważne przy projektowaniu materiałów do druku. Aby poprawnie wydrukować projekt, musi być być on przygotowany w przestrzeni barwnej CMYK, w projekcie nie mogą występować elementy w kolorystyce RGB, ponieważ w trakcie przygotowywania pracy do druku ich kolory mogą zostać błędnie zinterpretowane przez oprogramowanie i w efekcie kolor takiego elementu może być niezgodny z naszymi oczekiwaniami.
Lakierowaniu wybiórcze UV pozwalna na położeniu w wybranych miejscach projektu substancji - lakieru, nadającego wysoki połysk tym elementom. Lakier UV to osobny proces technologiczny. Przeważnie nakłada się go za pomocą sitodruku.
Proof cyfrowy to cyfrowy wydruk próbny symulujący kolorostykę produktu.