Formy płatności

Płatności elektroniczne Payu-u
Bezpieczne płatności PAYu umożliwiają w prosty sposób opłacić zamówienia w formie przelewu elektronicznego lub BLIK-iem.
Korzystając z płatności elektronicznych PAYu, możesz - bez dodatkowych kosztów - opóźnić płatność nawet o 30 dni! Wystarczy w trakcie płatności wybrać opcję "PAYu Płacę później". Rozwiązanie to dotyczy zamówień o wartości od 100 do 2000 zł.

Płatności elektroniczne Dotpay
Dzięki płatnościom elektronicznym Dotpay Twój przelew niezwłocznie trafi do nas, a Twoje zamówienie zostanie przekazane do dalszej realizacji. Przelewy elektroniczne Dotpay to bezpieczny i intuicyjny sposób płatności.

Płatność przelewem tradycyjnym
Jeżeli nie masz możliwości opłacenia zlecenia za pośrednictwem Dotpay lub Payu (np. Twój bank nie jest obsługiwany), w panelu klienta, w zakładce zamówienia, znajdziesz link do faktury pro formy. Pobierz ją i opłać przelewem tradycyjnym. W panelu zamówienia znajduje się także link umożliwiający dołączenie potwierdzenia przelewu do zamówienia. Przesłanie potwierdzenia przyspieszy czas realizacji zamówienia - wysyłka zamówionych produktów nastąpi jednak dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Przelewem tradycyjnym możesz także zapłacić za zamówienia złożone telefoniecznie i mailowo. Po złożeniu takiego zamówienia otrzymasz mailem fakturę pro formę. Po jej uregulowaniu przystąpimy do realizacji zamówienia.

Odroczony termin płatności
Kredyt kupiecki dostępny jest dla szkół, uczelni, urzędów i jednostek administracji publicznej. Aby uzyskać odroczony termin płatności należy przesłać na adres mailowy biuro@twojadrukarnia.online, dokument potwierdzający status Klienta.
Jeśli klientowi został przyznany kredyt kupiecki, jego zamówienie złożone w sklepie uzyska status "opłacone". Po zakończeniu realizacji zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT, na podstawie której należy dokonać płatności.

Zwroty płatności
W przypadku anulowania zlecenia, prosimy o wysłanie maila z tytułem wiadomości "Anulowanie zlecenia" na adres biuro@twojadrukarnia.online. W treści wiadomości prosimy o podanie danych umożliwiających dokonanie zwrotu (nazwy banku, numer konta). Zwrot pełnej kwoty wartości zamówienia mozliwy jest tylko w przypadku gdy nie nastąpił początek jego realizacji. Klient ponosi np. koszty przygotwania form drukowych, jeśli zamówienie zostało anulowane już po ich wykonaniu.
powered by iwarePRINT