Darmowa dostawa

Przesyłka kurierska

Wszystkie zamówione w naszej drukarni produkty (za pośrednictwem systemu lub poza nim) dostarczymy pod wskazany przez Ciebie adres za darmo. Darmowa dostawa dotyczy przesyłek kurierskich na jeden adres, na terenie Polski. Jeśli chcesz wysłać produkty na kilka adresów lub zagranicę, skontaktuj się z nami. Skalkulujemy dla Ciebie koszt takiej przesyłki i zostanie on doliczony do wartości zamówienia.

Po zakończeniu realizacji zamówienie zostanie spakowane i przekazane kurierowi. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz informację z nazwą firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę (najczęściej są to DPD, DHL, UPS, DB Schenker, Fedex) i numer listu przewozowego, który umożliwi Ci zlokalizować przesyłkę. Nie ma możliwości wyboru kuriera.

Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić na poniższych stronach:

Standardowy czas dostawy to maksymalnie 3 dni robocze. Jednak zdecydowana większość produktów dociera do odbiorcy już następnego dnia (roboczego) po wysłaniu.


Przesyłka no-name

Opcja ta pozwala na bezpośrednią wysyłkę zamówionych produktów z naszej drukarni do Twojego klienta. Przesyłka nie posiada żadnych oznaczeń drukarni, a nadawcą przesyłki jest osoba zlecająca produkt. Do przesyłki nie jest dołączana faktura VAT, ani żaden inny dokumet z danymi naszej drukarni.

Usługa wysyłki bezpośredniej no-name jest darmowa na terenie całej Polski.


Reklamacje przesyłek

Jeśli przesyłka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona, sprawdź jej zawartość przy kurierze. Jeśli dostarczone produkty są uszkodzone, zażądaj od kuriera protokołu uszkodzenia przesyłki. Wypełnij go razem z kurierem. Skan protokołu przesyłki prześlij wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres mailowy info@kikaart.pl. Uwaga! Protokół uszkodzenia przesyłki jest podstawą do złożenia reklamacji. Bez przesłania protokołu reklamacja zostanie odrzucona. 

W razie problemów z przesyłką skontaktuj się za nami: tel. +48 531 09 09 59 lub mail: info@kikaart.pl.

 

powered by iwarePRINT